Estes son os 10 servizos ALENTO dispoñibles para axudarte a conectar cos teus clientes e mellorar a comunicación co teu público obxectivo.
Os servizos son gratuitos.
*As contraprestacións finais incluidas nos servizos adaptaranse a realidade de cada persoa emprendedora e no caso dos servizos “Accións de Márketing Dixital”, “Gráficas publicitarias”, “Estratexia de Comunicación” e “Vídeo Márketing» as contraprestacións finais acordaranse entre cliente-proveedor en función do posible contido proposto.
*Só se poderá solicitar un servizo por persoa emprendedora.
Obxectivo
Que as novas empresas conten con unha imaxe coporativa profesional que recolla a proposta de valor da empresa e lle facilite o acceso o mercado.
Que obteño?
Imaxe coporporativa profesional con ata 5 aplicacións.
Posible contido
● Deseño do logotipo (2 versións iniciais e máximo 2 cambios sobre a opción seleccionada).
● Manual de identidade corporativa.
● Aplicacións prácticas (ata 5).
● Arquivos dixitais coas variantes do logotipo para o seu uso.
Valor
Esta iniciativa conta con un valor de ata 2.500 €
Obxectivo
Facilitar a presenza das marcas no entorno dixital co fin de xerar maior credibilidad aos clientes.
Que obteño?
Web corporativa autoxestionable e funcional
Posible contido
● Deseño e desenvolvemento web ata 5 apartados.
● 1 idioma.
● Optimización SEO (básico).
● Autoxestionable.
● Formación básica para mantemento da web.
● Subida inicial de contidos e edición dalgunhas imaxes.
Valor
Esta iniciativa conta con un valor de ata 2.500 €
Obxectivo
Posibilitar a venda dos productos ou servizos das novas empresas na canle online.
Que obteño?
Dispoñer dunha tenda online ou ecommerce autoxestionable.
Posible contido
● Deseño e desenvolvemento de tenda online.
● Maquetación ata 5 seccións estáticas + Catálogo.
● Implemetación de 1 método de pago.
● Loxística: Configuración básica de portes.
● Optimización SEO. Autoxestionable.
(Non incluido subida de produtos agás os automáticos).
Valor
Esta iniciativa conta con un valor de ata 3.200 €
Obxectivo
Axudar ás novas empresas a conectar cos clientes e promocionar os seus productos ou servizos na canal online.
Que obteño?
Posta en marcha das redes sociais da empresa e/ou optimización das mesmas. Accións publicitarias online para a captación de clientes.
Posible contido
Posibles accións a desenvolver neste servizo son:
● Definición da estratexia: obxectivos, canles e KIPs.
● Posta en marcha redes sociais. Alta e configuración de perfís (hasta 3) ou optimización das mesmas.
● Definición de línea gráfica e de comunicación.
● Creación de plantillas en Canva ou similar (máximo 5).
● Creación de contidos calenderizados para 1 mes.
● Deseño de newsletter. Alta e configuración xestor de mailing e automation.
● Posta en marcha de publicidade online ‐ Deseño e configuración de campañas en google ads e Social Ads ou outras plataformas dixitais.
● Creación dun embudo de vendas.
● Inversión publicitaria dixital de ata 1.000 euros.
Valor
Esta iniciativa conta con un valor de ata 4.000 €
Obxectivo
Conseguir atraer a atención do público obxectivo cara os produtos/servizos das empresas, estimular as vendas e conseguir mellorar o posicionamento das marcas a través de publicidade creativa.
Que obteño?
Peza(s) gráfica(s) publicitaria(s) adaptadas a distintos soportes.
Posible contido
● Estratexia creativa.
● Planificación, creación e deseño de gráficas publicitarias tanto para offline como online.
● Peza gráfica publicitaria e adaptación a outros soportes.
Valor
Esta iniciativa conta con un valor de ata 3.000 €
Obxectivo
Axudar ás novas empresas a analizar a competitividade do seu produto ou servizo no mercado e establecer accións concretas para alcanzar os seus obxectivos de vendas.
Que obteño?
Documento que recollerá as estratexias e acccións que unha empresa empregará para alcanzar os seus obxectivos de marca e vendas.
Posible contido
Entrega dun informe co seguinte contido:
● Marketing estratéxico
1. Identificación de Core Target e segmentación do mercado.
2. Definición de Posicionamento.
3. Identificación das Vantaxas competitivas.
● Márketing operativo
1. Definición da Política estratéxica de Produto: produto básico e aumentado. Suma de valor.
2. Definición da Política estratéxica do Prezo.
3. Identificación das canles de venda adecuados ao posicionamento definido e definición da política de trade marketing.
4. Definición da política de comunicación da empresa e identificación das ferramentas axeitadas á estratexia.
● Marketing relacional
Cálculo do valor de vida do cliente e identificación de ferramentas que permitan a optimización deste valor: MGM, vendas cruzadas….
Valor
Esta iniciativa conta con un valor de ata 4.500 €
Obxectivo
Permite coñecer a realidade do mercado obxectivo do emprendedor e estudar a súa viabilidade.
Que obteño?
Documento con información real e obxectiva sobre a demanda/clientes das novas empresas e a súa competencia.
Posible contido
● Dimensionamento e descrición da demanda.
● Investigación da súa competencia.
● Test de concepto e/ou produto.
Inclue o deseño e a definición da metodoloxía e un proxecto documentado.
Non inclúe traballo de campo nin análise.
● Emprego de fontes secundarias, non primarias.
● Entrega dun informe completo e presentación de resultados.
Valor
Esta iniciativa conta con un valor de ata 3.000 €
Obxectivo
Impulsar a visibilidade das marcas nos seus mercados para captar a atención de posibles clientes potenciais.
Que obteño?
Plan de comunicación con liñas estratéxias e accións concretas de comunicación para a empresa
Posible contido
● Definición e asesoramento de estratexia de comunicación online e offline.
● Asesoramento en planificación pubicitaria.
● Definición e asesoramento en estratexia de relacións públicas.
● Definición e asesoramento en xestión das relacións cos medios de comunicación.
● Dúas sesións de consultoría estratéxica (1 horas/sesión).
● Entrega de documento coas liñas estratéxicas dun plan de comunicación con recomendación de accións online/offline axeitadas para á empresa (orientación de contidos, eventos e accións estratéxicas concretas, relacións cos medios de comunicación, etc.)
Valor
Esta iniciativa conta con un valor de ata 3.500 €
Obxectivo
Chamar a atención dos potenciais clientes a través do uso dunha ferramenta número un dos contidos: o vídeo.
Que obteño?
Vídeo corporativo/promocional ou social vídeos profesionais para RRSS.
Posible contido
OPCIÓN A: VIDEO CORPORATIVO ou PROMOCIONAL
● Posibilidade de ata 2x xornadas de rodaxe nas instalacións do cliente e/ou emprego de material remitido polo cliente.
● Edición de video.
● Deseño de grafismo acorde á identidade corporativa.
● Inserción de cartelas e rótulos no video.
● Deseño de audición e edición.
● Locución (1 idioma).
● Exportación para diferentes medios (tv, rrss, presentacións).
● Edición e adaptación de ata 3x pezas para rrss a partir dese contido.
OPCIÓN B: VIDEOS PARA RRSS (ata 6 de máx.30″)
● Video de archivo ou banco de imáxes con dereitos pagados.
● Video de contidos do cliente.
● Edición de video. Inserción de grafismo básico en video.
● Deseño de audio e edición.
● Exportación de video final de 4 piezas en formato horizontal ou vertical para RRSS.
Valor
Esta iniciativa conta con un valor de ata 2.800 €
Obxectivo
Contar con produtos publicitarios que axuden ás empresas a darse a coñecer ou promocionar os seus produtos ou servizos.
Que obteño?
Acceso a produtos de impresión comercial (catálogos, folletos, tarxetas, lonas, roll ups,etc.) e merchandising.
Posible contido
● Impresión en traballos comerciais (folletos, catálogos,etc.).
● Impresión de traballos en gran formato (lonas,etc.).
● Impresión de PLV.
● Merchandising (bolígrafos, bolsas, etc.).
Valor
Esta iniciativa conta con un valor de ata 2.000 €
Promove: